Ùn perde micca, ùn vogliu micca: Quantu ghjetti di imballu hè troppu?

L'imballaggio hè un must: immaginate solu un mondu senza ellu.

Ci hè sempre stata una sorta di imballu è ci ne serà sempre, ma ci hè un modu per noi di discontinuà a quantità di inquinamentu è di rifiuti produtti da queste necessità di vita? Induve tiremu a linea in l'accunsentu per accettà a realtà di i rifiuti di imballaggi in a nostra vita?

Unu di i più materiali di imballu hè un involucru stretch chì pò esse altamente tossicu da pruduce. Hè ancu assai durevule chì rende difficiule chì si decomponga s'ellu ùn hè micca riciclatu. È, a verità hè, micca tutte e cumpagnie riciclanu, invece di avè i so rifiuti di imballaggi eliminati da imprese terze. È se più di sti pruduttori è distributori avianu da cumincià à riciclà u so plasticu, carta è cartone? Ùn risparmieranu micca solu soldi, aiutanu ancu à salvà l'ambiente da inquinanti periculosi.

O forse anu pussutu truvà una alternativa per u stretch wrap è l'altru materiale d'imballu chì genera u più rifiutu. Un sustitutu pussibule puderia esse adesivi pallettizati chì impediscenu u slittamentu di i prudutti quandu sò immagazzinati in palette. Alcuni di sti adesivi ponu ancu esse più economici di u strisciante. Puderanu ancu pruduce menu inquinamentu da fabricà. I cordi bungee riutilizabili ponu ancu fà u truccu per rimpiazzà l'embiu strisciante mentre tenenu sempre i prudutti in postu. Ci sò certe sciume chì desinigranu quandu sò bagnate. Questu hè bonu per l'ambiente, ma forse micca cusì ideale per u trasportu o l'archiviazione.

Hè ecologicu quant'è riciclà i vostri rifiuti d'imballaggi pò sembrà, ùn hè micca cumpletamente verde. Per riciclà a carta è u cartone, i fogli sò mischiati cù l'acqua per creà una polpa cum'è sustanza. Què indebulisce e fibre cusì per fà chì i materiali riciclati sò forti, i cippati di legnu sò aghjunti in u mischju di polpa cù altri chimichi chì eliminanu l'impurità.

Se ùn pudete micca riciclà u vostru materiale di imballu, pruvate à acquistà materiale chì sia biodegradabile in modo da pudè scumpressà più faciule quandu ghjittatu o truvà prudutti chì ponu esse riutilizzati più volte, cum'è airbag è imballaggi di arachidi. A riduzione di i rifiuti di imballu deve esse una priorità per e cumpagnie chì ne producenu assai. Certe volte pò piglià assai tempu è fastidiosu, ma, à a fine, Madre Natura vi ringrazierà.


Tempu di posta: Jul-24-2020